data:post.title

Cykl: Zrób to sam - przechowywanie ubranek dziecięcych

wtorek, 23 maja 2017
Właśnie zmagam się z problemem przechowywania nie tylko ubranek, ale wszystkich rzeczy, jakie niedługo znajdą się w naszym mieszkaniu. Jestem dopiero w połowie czasu oczekiwania na malucha, a już mam kupionych kilka drobiazgów. Przez najbliższe dwa lata będziemy mieszkać w naszym małym, 30 metrowym mieszkanku i mam kilka pomysłów na przearanżowanie naszej przestrzeni. Rewolucja zacznie się wkrótce. Zanim pochwalę się efektami, zobaczcie, co mnie inspiruje.

pufikhomes.com/2015/10/volshebnaya-lesnaya-detskaya-dlya-malchika



Póki ubranka nie są duże, możemy chować je po prostu w szufladach za pomocą wkładów z przedziałami - dostępne są w Ikei. Możemy też wykonać je sami, wykorzystując niepotrzebne pojemniki, pudełka.

onecrazyhouse.com/ways-to-organize-baby-clothes

onecrazyhouse.com/ways-to-organize-baby-clothes


Interesujące jest przechowywanie ubranek na drzwiach w specjalnym pokrowcu. Musimy tylko dbać o porządek, bo bałagan w takim pokrowcu może wyglądać na co dzień niezbyt ciekawie.

onecrazyhouse.com/ways-to-organize-baby-clothes

onecrazyhouse.com/ways-to-organize-baby-clothes

Całkiem rozsądny jest pomysł z przegródkami. Ja na obecną chwilę mam ubranka na różny czas. Takie proste nakładki na pewno pomagają utrzymać porządek.

etsy.com/listing/469121172/adventure-printable-baby-nursery-closet

onecrazyhouse.com/ways-to-organize-baby-clothes

onecrazyhouse.com/ways-to-organize-baby-clothes

Przechowywanie na wierzchu - pod półeczką lub na specjalnej półce, pomysł prosty do wykonania i bardzo użyteczny

sheknows.com/home-and-gardening/articles/1041679/how-to-make-an-exposed-closet-in-the-nursery

onecrazyhouse.com/ways-to-organize-baby-clothes

studiograyhouse.com/baby-clothes-rack

Na koniec mój ulubiony pomysł, produkt, który jest na mojej liście zakupów. Wózek do kuchni wykorzystany na przechowywanie dziecięcych szpargałów. Absolutnie mój faworyt.

onecrazyhouse.com/ways-to-organize-baby-clothes

Nie mogę się doczekać aż pochwalę się moim prostym sposobem na przechowywanie w bardzo małej sypialni, którą przez jakiś czas będziemy współdzielić z maleństwem.
A Wy, macie jakieś swoje magiczne sposoby na ukrywanie dziecięcych skarbów?
Pochwalcie się na naszej facebookowej grupie!