Sposób na przywołanie wiosny do wnętrza - kolorowe firanki

W ostatnią słoneczną sobotę poświęciłam nieco czasu na sprzątanie i drobne zmiany w mieszkaniu. Pogoda była tak piękna, że nie wiedziałam czy wybrać się na spacer czy zadbać w końcu o odświeżenie swojego otoczenia, na szczęście udało mi się spełnić jedno i drugie :) Poza porządkami, w pokoju dziennym zmieniła się przede wszystkim aranżacja okna.




Mieszkanie jest małe, pokój dzienny dzielony jest z kuchnią oraz biurem. Zawsze stawiam na łączenie barw neutralnych z nieco bardziej intensywnymi, pod warunkiem, że ilość wzorów jest ograniczona. Wybrałam bardzo delikatne firanki na przelotkach Deco Rhombs green od tekstylialand.pl, które przepięknie zaprezentowały się w słońcu. Link do nich tutaj.



Ilość produktów była tak duża, że nie miałam pojęcia na co się zdecydować. Zawęziłam pole poszukiwań do kształtów geometrycznych ze względu na to, że już pojawiają się na niektórych elementach w mieszkaniu. Zieleń to mój ulubiony kolor, który również rządzi w naszych czterech kątach, dzięki czemu z powodzeniem wybrałam swój model.


Od razu zrobiło się słoneczniej i weselej, nawet w pochmurne dni wnętrze wygląda jaśniej i świeżej. Firanki są bardzo przyjemne w dotyku. Dodatkowo miałam możliwość zamówienia ich o odpowiedniej dla siebie długości oraz z preferowanym modelem zawieszenia ich na karniszu.

Na stronie sklepu znajdziecie mnóstwo wzorów i kolorów, dających wiele możliwości. Z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie, aby odmienić salon, sypialnię czy pokój dziecka.








Zobaczcie więcej wzorów i propozycji na Tekstylialand.pl