Sposób na miejsce do zabawy

Ponad 20 lat temu, jako mały dzieciak nie miałam swojego pokoju. Miałam za to kocyk, który był moją bronią w dziecięcej wyobraźni. Rozkładałam go na środku pokoju, układałam wszystkie misie idealnie na krawędzi kocyka (broń Boże nie mogły wychodzić poza jego granice!) i piłam z nimi herbatkę tworząc dyskusje, wymyślając historie. Wychodzi na to, że najlepszym sposobem na zabawę jest pozwolić dzieciom na kreatywne pomysły. Trzeba sobie jakoś radzić. Pomysłom jednak nie zaszkodzi delikatna pomoc. Mam na dziś kilka prostych pomysłów na kącik do zabawy, który wcale nie musi znajdować się w pokoju dziecka.

stylebyemilyhenderson.com



Jak widzimy na załączonym obrazku powyżej, farba tablicowa sprawdza się świetnie. Wykorzystywana jest obecnie niemal wszędzie i może być już dla niektórych nudna. Jak pisałam wcześniej, kreatywność to podstawa. Dlatego fajnie zagospodarowana ściana z użyciem tablicówki urozmaici wnętrze i pozwoli dziecku na artystyczne szaleństwo. Możemy namalować nią domki, góry, kształty i wszystko, co przyjdzie nam do głowy.

tocrave.blogspot.com/2013/08/playrooms-and-adventures-at-ikea.html

instagram.com/p/-OdPkDBY4M/

Na naszej facebook'owej grupie często poszukiwane są pomysły na stoliczki przy których można rysować, układać, bawić się. Zwykły stolik i krzesełka to świetny pomysł, bo możemy je ustawić wszędzie i mieć oko na bawiące się dziecko. Ale w jego pokoju samodzielnie możemy stworzyć coś ciekawego. Na przykład takie biurko jak powyżej, lub jeszcze lepiej, takie jak poniżej.

ensuus.nl/2016/10/project-verloskundigenpraktijk-interieuradvies-voor-en-na-fotos.html

tinyhometour.com

Brak pomysłu na trzymanie zabawek? Regał i pudełka to nuda? Zawieśmy na ścianie worki! To jest łatwiejszy  i tańszy sposób na porządek

instagram.com/p/BEVmOTmoraS


Na koniec słynne i uwielbiane tipi, a raczej to, co się znajduje wewnątrz namiotu. Podstawa to miękka podstawa!

blog.elle.fr/billieblanket/2015/05/19/chambre-enfant-noir-et-blanc


crioll.design/blogs/design/125390471-paint-it-white


todayscampinggear.com/browning-camping-privacy-shelter

A Wy, jak radzicie sobie z domowym placem zabaw? Poświęciliście trochę uwagi na stworzenie takiego miejsca, czy po prostu salonowy dywan lub ulubiony kocyk zawsze najlepiej się sprawdzą?