Blogowe Podsumowanie roku 2016

Witam poświątecznie w ostatnim poście w roku 2016! Długo się zastanawiałam czy zamknąć ten rok jakimś szczególnym tematem, czy może po prostu kontynuować pisanie trzymając się stałego porządku. Nie jestem zwolenniczką podsumowań ani postanowień noworocznych, zmieniająca się cyferka w kalendarzu już od dawna nie jest dla mnie powodem do zmian, przemyśleń czy wspomnień. Mimo wszystko postanowiłam dziś skupić się na kilku najbardziej popularnych postach z tego roku, oraz na kilku blogach, które najbardziej przypadły mi do gustu. Może znajdziecie coś dla siebie, a może już dawno również znacie te tytuły. Zapraszam do roku 2016 w blogowej pigułce.

Ogromnym zainteresowaniem cieszy się tematyka DIY. Lubicie samodzielnie wykonywać ozdoby i dekoracje domu oraz przerabiać stare lub tanie meble. W tym roku najczęściej przeglądane posty dotyczą tylko działu zrób to sam:


3. Post z cyklu Zrób to sam: mięciutki dywan zdobył Wasze serca





2. Dla odmiany obecnego klimatu, bardzo dużym zainteresowaniem cieszył się post Zrób to sam: jajka wielkanocne


1. No i oczywiście słynne metamorfozy mebli z IKEA, to coś, co chyba lubi każdy z nas


Wniosek? Nie lubimy nudy i standardów, nie chcemy mieć wnętrz jak z katalogu, jesteśmy kreatywni!

A teraz coś ode mnie. Nie mam zbyt wiele czasu na czytanie blogów, dlatego robię to raz w tygodniu aby zachować regularność i nie zaniedbywać pracy innych. Mam kilka ulubionych perełek, które być może doskonale znacie.

1. One little smile: Co miesiąc dawka pięknych tapet z kalendarzem na pulpit, tapety na telefon, świetne zestawienia ciekawych adresów w sieci i nie tylko, grafiki do pobrania i proste DIY.

2. Niebałaganka: Nie jestem za tym, żeby dom wyglądał jak ten z Perfekcyjnej Pani Domu, nie jestem za idealnym porządkiem ale zdecydowanie lubię dbać o to, żeby nie utonąć we wszystkich materialnych i niematerialnych sprawach, którymi codziennie się otaczam. Porządek łatwy w utrzymaniu to podstawa aby żyć spokojniej. 

3. Inne życie: Czyli coś zupełnie innego niż serwowana wszem i wobec elegancja, biel i trendy. Góry, lasy i jeziora, przepiękne fotografie i świetne treści to blog dla osób, które tęsknią za zapachem lasu.

Jeśli nie znacie, częstujcie się, jeśli znacie to świetnie :) Jeżeli macie jakieś swoje ulubione perełki znalezione w tym kończącym się roku linkujcie w komentarzach. Zostawiajcie też linki do siebie!

Jednocześnie życzę Wam spełnienia marzeń w Nowym 2017 roku, samych sukcesów i co najważniejsze, dużo zdrowia! Czytamy się 2 stycznia.