data:post.title

Inspirujący projekt: leśny zawrót głowy w małym pokoiku dziewczynki

poniedziałek, 31 października 2016
Tym razem całkowicie zapomniałam o Halloween i w tym roku nie mam żadnego fajnego postu odnośnie tego strasznego święta, dlatego odsyłam Was do zeszłorocznego: Zrób to sam, proste dekoracje na Halloween. Nie ma to jak szybkie i łatwe sposoby na dekoracje.
W ten wyjątkowy i straszliwy dzień, chciałabym zaprosić Was do lasu. Taki mój mały, aczkolwiek wcale nie straszny halloween'owy prezent.



Łóżeczko domek to absolutny hit, który chyba nie prędko zejdzie z piedestału. Ten pokoik wcale nie jest duży, co udowadnia że takie łóżko może znaleźć sobie miejsce nawet na małej przestrzeni.



Klimat lasu polega na przepięknej tapecie, która znajduje się na jednej ścianie, oraz na dodatkach, takich jak pluszaki czy obrazki na ścianie. I tak naprawdę to wszystko. Pozostałe ściany są całkowicie białe, co pokazuje jak niewiele trzeba, aby uzyskać upragniony efekt.










Całkiem prosty wystrój, prawda? Cała magia polega na łóżku oraz tapecie. Jak nie wiele trzeba, aby stworzyć piękne wnętrze.
Podzielacie moje zdanie?

Pokój zaprojektowany przez mamę Iris, a przedstawiony został na Project Nursery

Wesołego Halloween!