Niesamowite projekty pokoi dziecięcych - garść inspiracji

Poszukując inspiracji i ciekawych rozwiązań natknęłam się na jeden wyjątkowo odważny projekt pokoju nastolatka. Przeładowany kolorami, kształtami, światłami.  Odczucia miałam sprzeczne - pod względem wizualnym - WOW!, ale pojawiło się pytanie: jak w nim się spędza czas? Poszperałam w sieci i znalazłam całą bombę szalonych pomysłów. 


Jakie powinno być idealne wnętrze - ładne, niesamowite, funkcjonalne, a może takie, o jakim podpowiada nam serce i gust? W dalszej części wszystkie niesamowite rozwiązania, których ocenę pozostawiam Wam.















Mój faworyt: pokój dla nastolatki gdzie klasyka zgadza się z nowoczesnością, co nie jest prostym do zrealizowania zabiegiem.


Co sądzicie o takich wnętrzach? Przesada czy spełnienie marzeń?