data:post.title

Rozwiązanie konkursu!

sobota, 21 czerwca 2014
Nadeszła pora na rozwiązanie majowego konkursu i rozdanie trzech nagród!


Wygrywa najlepsza odpowiedź na pytanie: Czym jest dla Ciebie dom?


Miejsce 1 zajmuje Dorota Szafrańska za odpowiedź:
Dom to nie rzeczy, ale ludzie którzy go tworzą i którzy sprawiają, że ma taką wspaniałą atmosferę. Mój pies który mnie wita w drzwiach, wiecznie spóźniona siostra, która biega z suszarką i założoną jedną skarpetką, moja mama, która, co weekend piecze chleb dla całej rodziny i tata, który jest najbardziej optymistyczną osobą jaką znam i przelewa to na cały dom.

Miejsce 2 zajmuje Sylwia M. za odpowiedź:
Dom .. przede wszystkim jest moim marzeniem, którego obraz mam w głowie od lat. Nie jest tylko szczegółowo zaplanowanym budynkiem, ale miejscem budowania relacji rodzinnych. Najważniejszym szczegółem jest jednak mój mąż, bez którego nie wyobrażam sobie tego miejsca.

Miejsce 3 zajmuje Wiola Galla za odpowiedź:
Dom to dla mnie:
- miejsce, gdzie zawsze się znajdzie coś do roboty;)
- miejsce, w jest czasem cicho...(jak moja córka zaśnie)
- miejsce, gdzie nikomu nie wolno wchodzić z buciorami
- wieczny bałagan, sterta prania, wieża zmywania i miłość która wszystko łączy

Serdecznie dziękuję za udział w konkursie i gratuluję wygranym :) Bardzo proszę o podanie swoich adresów do wysłania nagród na email: studiobarw@gmail.com. Czas na zgłoszenie się po nagrody - do 1 lipca.