data:post.title

Ubieramy wnętrze na święta Wielkanocy

piątek, 28 marca 2014
Święta za niecały miesiąc, niedługo zaczniemy się zastanawiać jak przystroić koszyczek, w jaki sposób pomalować jajka, oraz jak przystroić stół świąteczny i jakie dodatki zastosować, aby do mieszkania wkradł się wiosenny i świąteczny klimat.
Dziś postaram się przybliżyć kilka pomysłów na tą ostatnią przyjemność - dekoracje.
Jestem fanką rękodzieła. Uwielbiam rzeczy ręcznie robione, z własnym pomysłem. Przez kogoś. Ja osobiście nie dotykam się do niczego co jest związane z wyrobem rękodzielniczym, bo po prostu nie umiem, nie chcę, nie wiem jak i którędy :) Dlatego nie przybliżę swoich pomysłów, ani nie pokażę jak zrobić dekoracje krok po kroku. W zamian za to znalazłam kilka naprawdę fajnych pomysłów na przystrojenie wnętrza i z miłą chęcią się z Wami nimi podzielę.





















Macie jakieś swoje świąteczne "myki"? Ja osobiście uwielbiam przynosić do domu kwitnące gałązki  - od razu wyjaśnię że nie urywam ich z żyjących drzewek, niestety często można takie drzewka spotkać świeżo wyrwane z korzeniami... - i ubierać je małymi dekoracjami, na przykład bombeczkami - jajeczkami. Takie gałązki pięknie kwitną w wazonie i nadają wnętrzu wiosenny klimat - mój ulubiony.