Witam na blogu!

Witam serdecznie na nowym blogu o wnętrzach! Już wkrótce będą tu zamieszczane ciekawostki ze świata designu i projektowania, informacje z powstającego sklepu oraz konkursy z ciekawymi nagrodami. 

Na sam początek pragnę się przedstawić oraz zaprezentować sklep, którego otwarcie odbędzie się w styczniu.
Od zawsze najważniejsza była dla mnie uroda otaczającego mnie świata. Szybko zorientowałam się, że na tę urodę mogę wpływać! Od dziecka upiększałam wszystko dookoła. Malowałam obrazki dla siebie, rodziny, przyjaciół… Przerabiałam meble znalezione na strychach, malowałam ściany (początkowo w ramach dziecięcego wybryku, później już na zamówienie znajomych)
Kierując się ideą upiększania świata wybrałam kierunek studiów. Projektowanie wnętrz wydało mi się najlepszą szkołą dla osoby, która wszędzie chce coś przestawiać, układać, poprawiać. Nie myliłam się.
Ukończyłam studia pierwszego stopnia na kierunku architektura wnętrz w Wyższej Szkole Ekologii i Zarządzania w Warszawie, po czterech lata studiowania tego barwnego kierunku uzyskałam tytuł inżyniera architekta wnętrz. Mam słabość do wnętrz przytulnych, jasnych i funkcjonalnych, dlatego postanowiłam kontynuować swój plan upiększania świata
tak narodziło się Studio Barw.
Powstało z myślą o tworzeniu niepowtarzalnych, wygodnych i funkcjonalnych wnętrz. Wnętrz najważniejszych! Pokojach naszych dzieci.
W sklepie internetowym będzie można znaleźć jedyne w swoim rodzaju wysokiej jakości mebelki, niepowtarzalne, ręcznie wykonywane elementy dekoracyjne, kolorowe pościele i fantazyjne oświetlenia. Nie zabrakło też elementów zabezpieczeniowych, by w domu było nie tylko ładnie, ale i bezpiecznie.
Ładne przedmioty to wstęp do pięknej przestrzeni. Trzeba poświęcić serce i czas, żeby stworzyć przestrzeń idealną. Nie wszyscy znajdują na to czas, dlatego oferuję nie tylko sprzedaż, ale również projekt idealnego pokoiku. Każdy może zamówić projekt świata dla swojego dziecka, z wybranymi w każdym sklepie meblami i akcesoriami.
Co wyróżnia Studio Barw od innych sklepów?
Indywidualne projekty, porady w doborze zestawów i kolorów, możliwość zamówienia portretu fotograficznego lub rysunkowego dla dopełnienia indywidualności pokoju, bezpośredni kontakt z architektem wnętrz.
Już w połowie stycznia zapraszam na zakupy oraz zachęcam do śledzenia bloga.